Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Vanaf het moment dat uw bestelling verwerkt wordt, ontvangt u een bevestiging. Als u de bevestiging niet heeft ontvangen, raden we u aan om contact op te nemen met de vestiging waar u besteld heeft.
Hoe pas ik mijn bestelling aan?
Vanaf het moment dat uw bestelling verwerkt wordt, ontvangt u een bevestiging. Als u de bevestiging niet heeft ontvangen, raden we u aan om contact op t enemen met de vestiging waar u besteld heeft. U vindt de contactgegevens hier.
Volgens mij woon ik in de leverzone, waarom kan ik niet bestellen via de website?
U woont in een nieuwe straat/wijk, of woont in de leverzone maar uw adres wordt niet herkend? Laat het ons dan even weten via het contactformulier.
We controleren dit en laten u iets weten zodat u volgende keer probleemloos online kan bestellen.
Waarom werkt mijn online kortingscode niet?
Een kortingscode kan u enkel ingeven op de pagina waar je de bestelling bevestigt. Ga goed na of de code die u ingaf correct is en of de geldigheidsdatum nog niet verlopen is. Als uw code nog steeds niet werkt, contacteer ons dan via ons contactformulier.
https://www.pizzahut.be/nl/contact.
Mijn bestelling is niet aanvaard maar wel online betaald?
Het is helaas altijd mogelijk dat er zich een fout voordoet in het bestelproces. Als een systeemfout optreedt, wordt uw betaling automatisch terugbetaald.
Gelieve er rekening mee te houden dat het 2 werkdagen duurt alvorens het bedrag terug op uw rekening verschijnt. Indien u uw betaling niet hebt ontvangen na deze 2 dagen, neemt u best contact op met ons. Geef in dit geval zeker de juiste, concrete info mee: bestelnummer, tijd van bestelling, locatie, naam kaarthouder, bedrag.
Waarom zijn bepaalde producten op de kaart van de restaurants niet verkrijgbaar in de Delivery-units en omgekeerd?
De Delivery-units en de
Restaurants zijn twee verschillende concepten onder de noemer Pizza Hut, die elk hun eigen producten en promoties hebben.
Welke betalingswijzen worden aanvaard door de Pizza Hut Delivery-units?
Pizza Hut biedt u in de vestigingen de mogelijkheid om contant, met bancontact of met maaltijdchequekaart te betalen.
Online kan u ook de Bancontact/Payconiq app gebruiken.
Bij levering aan huis kan u enkel cash betalen.
Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen (verandering adres, telefoonnummer,...)?
Uw account is beschikbaar via de "mijn account" pagina. Daar kan u het geheel aan persoonlijke informatie beheren, evenals uw inschrijvingen op de nieuwsbrieven.